خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز

خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز : سایت دورفون با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه و همچنین انجام یک معامله برد برد، هم برای شما عزیزان و هم برای کسب وکار خود ، اقدام به فروش محصولات خود با دریافت چک نموده است.

سیستم دریافتی های سایت به این شکل است که بدون افزایش قیمت در خرید با چک، شما عزیزان 50 درصد از مبلغ فاکتور خود را بصورت نقدی پرداخته نموده و الباقی را طی دو فقره چک هر یک به مدت یک ماه تسویه می نمایید.

محصول با دریافت وجه نقد و چک ها تحویل شما عزیزان داده می شود.

خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز

خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز به این شکل انجام می پذیرد که شما مشتری عزیز با مراجعه به دفتر ما واقع در : تبریز خیابان فردوسی پاساژ فردوسی طبقه اول پلاک 70 ( شرایط فروش اقساطی فقط برای آیفون تصویری سوزوکی وجود دارد) و طی مراحل اعلام شده در زیر این مطلب محصول خود را خریداری می فرمایید.

جهت خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز با مطالعه شرایط و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۹۲۱۰۲۳۳۷۵۸ سفارش های خود را ثبت نمایند.

 

سایت دورفون امیدوار است به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری با پرداخت اقساطی ،گام های موثری در هوشمندسازی منازل شما با شرایط ویژه فراهم آورد.

خرید اقساطی آیفون تصویری ایرانی یک امکان برابر برای توسعه تکنولوژی دربازکن تصویری در کشور عزیزمان می باشد و امیدواریم با اجرای این طرح گام بزرگی در توسعه کسب و کار ایرانی و رونق بخشی به تولید کارخانجات با کیفیت ایرانی بپردازیم.

شرایط خرید اقساطی آیفون تصویری سوزوکی در فروشگاه دورفون

  1. خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز صرفا برای محصولات آیفون تصویری ایرانی سوزوکی امکان پذیر است.
  2. شماره صیادی چک بانکی خود را جهت بررسی اعتبار چک اعلام می فرمایید.
  3. محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت می فرمایید .
  4. پس از تایید اعتبار حساب چک به عنوان وضعیت سفید .
  5. دو فقره چک یک ماه طبق توافق صادر می فرمایید و در محل ثبت سیستمی انجام می شود.
  6. در ادامه 50 درصد از مبلغ محصول از شما دریافت می شود و محصول تقدیم شما خواهد شد.

خرید اقساطی آیفون تصویری در تبریز یک امکان بسیار عالی و یک فرصت بی نظیر برای شما عزیزان است تا بتوانید منزل خود را با یک تکنولوژی بسیار پیشرفته تجهیز بفرمایید.

خرید اقساطی آیفون تصویری سوزوکی با توجه به شرایط ویژه ای که از طرف سوزوکی ارائه شده است بسیار عالی و مناسب است. بدون افزایش قیمت و بدون بهره

همچنین خرید نقدی آیفون تصویری سیماران با تخفیف بسیار مناسب از داخل سایت دورفون امکان پذیر است.

با تشکر تیم مالی دورفون

 

 

 

صفحه اینستاگرامی ما

تماس با ما

مشاهده آموزش های فنی